dr inż. Michał Malinowski

bazy grafowe, cyberbezpieczeństwo, sztuczna inteligencja

Blaski i Cienie gier MMORPG w kontekście cyberzagrożeń


Book chapter


Michał Malinowski
Żuchowska - Kotlarz Emilia, Małgorzata Kozłowska, Martyna Mostowska, Kompetencje przyszłości - wyzwania w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania, vol. 1, Wydawnictwo Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu, 2024 Apr 12, pp. 369-382

DOI: doi.org/10.6084/m9.figshare.26063161.v1

Cite

Cite

APA   Click to copy
Malinowski, M. (2024). Blaski i Cienie gier MMORPG w kontekście cyberzagrożeń. In Ż.- K. Emilia, M. Kozłowska, & M. Mostowska (Eds.), Kompetencje przyszłości - wyzwania w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania (Vol. 1, pp. 369–382). Wydawnictwo Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu. https://doi.org/doi.org/10.6084/m9.figshare.26063161.v1


Chicago/Turabian   Click to copy
Malinowski, Michał. “Blaski i Cienie Gier MMORPG w Kontekście Cyberzagrożeń.” In Kompetencje Przyszłości - Wyzwania w Zakresie Bezpieczeństwa i Zarządzania, edited by Żuchowska - Kotlarz Emilia, Małgorzata Kozłowska, and Martyna Mostowska, 1:369–382. Wydawnictwo Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu, 2024.


MLA   Click to copy
Malinowski, Michał. “Blaski i Cienie Gier MMORPG w Kontekście Cyberzagrożeń.” Kompetencje Przyszłości - Wyzwania w Zakresie Bezpieczeństwa i Zarządzania, edited by Żuchowska - Kotlarz Emilia et al., vol. 1, Wydawnictwo Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu, 2024, pp. 369–82, doi:doi.org/10.6084/m9.figshare.26063161.v1.


BibTeX   Click to copy

@inbook{micha2024a,
  title = {Blaski i Cienie gier MMORPG w kontekście cyberzagrożeń},
  year = {2024},
  month = apr,
  day = {12},
  pages = {369-382},
  publisher = {Wydawnictwo Akademii Handlowej Nauk Stosowanych w Radomiu},
  volume = {1},
  doi = {doi.org/10.6084/m9.figshare.26063161.v1},
  author = {Malinowski, Michał},
  editor = {Emilia, Żuchowska - Kotlarz and Kozłowska, Małgorzata and Mostowska, Martyna},
  booktitle = {Kompetencje przyszłości - wyzwania w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania},
  month_numeric = {4}
}

W niniejszym artykule analizie podano zjawisko gier MMORPG, koncentrując się na ich rosnącej popularności i wpływie na użytkowników. Omówione są korzyści, takie jak rozwój umiejętności społecznych, kreatywności i zdolności strategicznego myślenia. Jednocześnie artykuł wskazuje na zagrożenia, w tym uzależnienie od gier, cyberprzemoc oraz ryzyko naruszenia prywatności i bezpieczeństwa danych. Autor podkreśla znaczenie świadomości i edukacji w zakresie bezpieczeństwa cyfrowego oraz potrzebę zrównoważonego podejścia do korzystania z gier. Artykuł zwraca również uwagę na rozwój technologii i jej wpływ na gry MMORPG oraz na konieczność ciągłego badania i adaptacji do zmieniającego się środowiska cybernetycznego.

Share



Follow this website


You need to create an Owlstown account to follow this website.


Sign up

Already an Owlstown member?

Log in