dr inż. Michał Malinowski

bazy grafowe, sztuczna inteligencja, cyberbezpieczeństwo

Techniki rekomendacyjne we współczesnym marketingu


Journal article


Michał Malinowski, Stanisław Krysiński
Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej, vol. 3, 2020, pp. 74-96


Cite

Cite

APA   Click to copy
Malinowski, M., & Krysiński, S. (2020). Techniki rekomendacyjne we współczesnym marketingu. Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej Im. Heleny Chodkowskiej, 3, 74–96. https://doi.org/10.6084/m9.figshare.19581556.v1


Chicago/Turabian   Click to copy
Malinowski, Michał, and Stanisław Krysiński. “Techniki Rekomendacyjne We Współczesnym Marketingu.” Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej 3 (2020): 74–96.


MLA   Click to copy
Malinowski, Michał, and Stanisław Krysiński. “Techniki Rekomendacyjne We Współczesnym Marketingu.” Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej Im. Heleny Chodkowskiej, vol. 3, 2020, pp. 74–96, doi:10.6084/m9.figshare.19581556.v1.


BibTeX   Click to copy

@article{micha2020a,
  title = {Techniki rekomendacyjne we współczesnym marketingu},
  year = {2020},
  journal = {Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej},
  pages = {74-96},
  volume = {3},
  doi = {10.6084/m9.figshare.19581556.v1},
  author = {Malinowski, Michał and Krysiński, Stanisław}
}

Artykuł zawiera przegląd współczesnych zagadnień z obszaru marketingu, w szczególności jednego z narzędzi go wspierających, czyli obszaru rekomendacji. Ze względu na szybki rozwój Internetu, zarówno w skali geograficznej, jak i w związku z wykorzystywaniem jego możliwości w codziennym życiu, powstają i gromadzone są ogromne ilości danych. Nie ma możliwości analizy takiego zbioru danych tradycyjnymi metodami, co sprawia, że niezbędne staje się poszukiwanie i stosowanie nowocześniejszych metod. Takich właśnie metod dostarcza między innymi obszar rekomendacji. Pierwsza część artykułu prezentuje spojrzenie na współczesny marketing, w dalszej kolejności zajmuje się obszarem rekomendacji i jego podstawowymi elementami. Ostatnia część ma wymiar praktyczny i dotyczy implementacji i funkcjonowania systemów rekomendacyjnych w rozwiązaniach e-commerce.

Share



Follow this website


You need to create an Owlstown account to follow this website.


Sign up

Already an Owlstown member?

Log in