dr inż. Michał Malinowski

bazy grafowe, cyberbezpieczeństwo, sztuczna inteligencja

Techniki informacyjne siłą napędową współczesnego marketingu


Journal article


Michał Malinowski, Stanisław Krysiński
Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej, vol. 1, 2021, pp. 73-94


Cite

Cite

APA   Click to copy
Malinowski, M., & Krysiński, S. (2021). Techniki informacyjne siłą napędową współczesnego marketingu. Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej Im. Heleny Chodkowskiej, 1, 73–94. https://doi.org/10.6084/m9.figshare.20180135.v1


Chicago/Turabian   Click to copy
Malinowski, Michał, and Stanisław Krysiński. “Techniki Informacyjne Siłą Napędową Współczesnego Marketingu.” Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej 1 (2021): 73–94.


MLA   Click to copy
Malinowski, Michał, and Stanisław Krysiński. “Techniki Informacyjne Siłą Napędową Współczesnego Marketingu.” Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej Im. Heleny Chodkowskiej, vol. 1, 2021, pp. 73–94, doi:10.6084/m9.figshare.20180135.v1.


BibTeX   Click to copy

@article{micha2021a,
  title = {Techniki informacyjne siłą napędową współczesnego marketingu},
  year = {2021},
  journal = {Przedsiebiorstwo Przyszłości - Kwartalnik Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej},
  pages = {73-94},
  volume = {1},
  doi = {10.6084/m9.figshare.20180135.v1},
  author = {Malinowski, Michał and Krysiński, Stanisław}
}

Społeczeństwo informacyjne to nie przyszłość, to już teraźniejszość. Jednym grupom społecznym daje ogromne możliwości ekonomiczne i polityczno-społeczne, inne grupy skazuje na niebyt. To, kim kto jest i kim będzie, jak nigdy dotąd w dziejach ludzkości, determinuje zdolność jednostek do uczenia się, poznawania nowych technologii i metod ich społeczno-ekonomicznego wykorzystania. Pierwsza część opracowania zawiera opis nowego rodzaju społeczeństwa i jego umiejscowienia względem innych jego rodzajów. Ponadto zawiera informacje na temat nowych klas (grup) społecznych i ich wpływu na informację, która jest pod- stawową materią społeczeństwa informacyjnego. Wokół informacji, jej kreowania i zarządzania skupiają się wszystkie dziedziny życia, między innymi: polityka, bezpieczeństwo, praca, edukacja, usługi i handel. Druga część artykułu stanowi przegląd nowoczesnych strategii marketingu, które wypierają dotychczasowe metody działania, a przede wszystkim myślenia w tym obszarze. Nowoczesne strategie opierają się na trzech filarach: Internet, media społecznościowe i urządzenia mobilne.

Share



Follow this website


You need to create an Owlstown account to follow this website.


Sign up

Already an Owlstown member?

Log in